Taken

Automatisch taken aanmaken en afhandelen 
Met de recruitment software van MensenNetwerk kunt u aan statusveranderingen van resources, klanten, aanvragen, opdrachten, contracten, etc. automatisch één of meerdere taken koppelen. Deze taken kunnen aan een vestiging, medewerker of team worden toegewezen. Middels het takenoverzicht ziet u een lijst van alle voltooide en onvoltooide taken, inclusief 24 verschillende filteropties. De taken kunt u ook synchroniseren met Microsoft Outlook.

Met de takenmodule kunt u onder meer het volgende.

  • Op elke statusverandering een automatische vervolgtaak zetten. Deze taak wordt dan toegewezen aan de juiste medewerker. Als bijvoorbeeld een medewerker uit dienst treedt, dan kan een vervolgtaak voor de personeelsadministratie 'medewerker afmelden bij pensioenfonds' zijn.
  • Automatische taken kunnen onbeperkt worden aangemaakt op alle functionaliteiten binnen de recruitment software. Denk aan resources, klanten, aanvragen, uren, facturen, contracten, kandidaten, etc.
  • Taken afhandelen via Outlook. Er is een synchronisatie tussen taken in Outlook en de recruitment software.
  • Heel eenvoudig een goede workflow creëren, waarbij iedereen precies de juiste taken krijgt toegewezen en deze kan afhandelen.
  • Taken van andere collega's of teams bekijken, altijd een up-to-date inzicht in ieders to-do-list.